خرید کودک باهوش من می آموزد...(آشنایی با حیوانات)
نوشته شده توسط : imc

کودک باهوش من می آموزد...(آشنایی با حیوانات)


خرید کودک باهوش من می آموزد...(آشنایی با حیوانات)


دسته کتاب و مجله زیردسته کمک آموزشی

کتاب (کودک باهوش من می آموزد...)یک دوره شش جلدی کتاب میباشد،که در قطع جیبی وبا برگه های گلاسه و تمام رنگی در 24صفحه گردآوری شده است.این کتاب برای کودکان 2تا7 سال مناسب میباشد

دراین جلد کودک شما با حیوانات مختلف و طرز نوشتن انها به دو زبان انگلیسی و فارسی آشنا خواهد شد.

شابک:9786005259216

فروشنده: اصفهان کتاب

قیمت: 1,250 تومان

درصد :50

خرید کودک باهوش من می آموزد...(آشنایی با حیوانات)



خرید آموزش بسکتبال
خرید شارژ کارتریج هاویژه hp /epson لیزری و جوهر افشان /اورجینال
خرید مجموعه چهره سازی و انجام کارهای جالب بر روی تصویر و چهره
خرید عطر ادو بلگاری بلک(تلخ و سرد)




:: برچسب‌ها: خرید , کودک , باهوش , من , می , آموزد , آشنایی , با , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: